Ünlü oyuncu Minaj'a destek verdi! Covid-19 aşısı testislerde şişme mi yapıyor?

Koronavirüs aşısının testislerde şişkinliğe yol açtığını söylediği için tepki çeken rapçi Minaj'a oyuncu McGowan destek verdi. McGowan, Minaj'ın söyledikleri üzerinde iyice düşünmekten korkulmaması gerektiği görüşünde.

Kuzeninin aşı yaptırmayı reddettiğini çünkü aşıdan sonra bir arkadaşının testislerinin şiştiğini ve kısırlık sorunu yaşadığını söyleyen rapçi Nicki Minaj, ABD hükümeti tarafından aşının güvenilirliği konusunda iknaya çalışılırken kendisine destek verenler de var.

Aktivist- oyuncu Rose McGowan, Instagram'daki açıklamasında, Minaj'a karşı çıkanların aslında Minaj'ın söylediği şey üstüne düşünmekten korktukları için bunu yaptıklarını savundu.

"SORGULAYIN"

Minaj'ın fotoğrafının önünde dans ettiği bir videosunu paylaşan McGowan, "Nicki Minaj ve neler olup bittiğinin farkında olan herkesin yanındayım" dedi. Minaj ile ikisinin güçlü elit kesimi yakinen tanıdıklarını hatırlatan ve bir kesimin aşı sayesinde zenginleştiğini ima eden McGowan, "Milyonerler milyarder oldu, milyarderler de trilyoner. Düşünün. Sorgulayın" mesajı verdi.

Beyaz Saray Sözcüsü Jen Psaki dünkü basın toplantısındaki açıklamalarına göre aşının güvenlik ve etkililiği konusundaki soru işaretlerini giderebilmesi için Minaj'a Beyaz Saray doktorlarından biriyle telefon görüşmesi ayarlanması teklif edildi.

18 Eyl 2021 - 10:46 - Magazin


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Denge Haber Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Denge Haber hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Denge Haber editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Denge Haber değil haberi geçen ajanstır.




Anket Koronavirüs sizce yapay mı?